דילים לסרי לנקה – תיירות בסרי לנקה

דילים לסרי לנקה - תיירות בסרי לנקהאחרי שהוא זכה 2.2 מיליארד דולר בשמונה החודשים הראשונים של 2016, הממשלה אתמול דגלו מטרהדילים לסרי לנקה  שאפתנית של 4 מיליון תיירים, 10 מיליארד דולר רווח 2020, המהווה כ3 פעמים את ההכנסה הנוכחית, זה "פרגמטיים", הקורא לשותפות אסטרטגית פרטי ציבורי לפיתוח.
ב הערות 'תיירות מנהיגים' הפסגה, מחקר סימפוזיון בינלאומי 2016', שארגנה בחוג לכלכלה של האוניברסיטה על קולומבו, פיתוח תיירות, הדתות הנוצרית, אדמות שר ג'ון אמר אלו לא היו מטרות בלתי אפשרי אבל תכנון וביצוע חייבת להיות ממוקדת.
"שיתוף פעולה אסטרטגי של הציבור, פרטית ואנשים שותפות בפיתוח התיירות היא לא רק חשוב, זה הכרח," הוא הוסיף.
במקביל עם חגיגות יום התיירות העולמי, נערך יום עיון במחקר הבינלאומי תחת הנושא של 'אינטגרציה ופיתוח רשת סרי לנקה תיירות עבור כל' בקולומבו.
הפסגה הפגיש אקדמאים העליון דילים לסרי לנקה בתחום התיירות בארץ ובעולם, שפע של ידע וניסיון זה להיות היתרון העצום של המדינה במהירות גוברת ענף התיירות.
השר אמר יוזמה מסוג זה היה זמן הרגיש צורך בארגון התיירות הלאומי של המדינה במיוחד בכל פעם כשיש כל-מערכות-go עבור התעשייה.
"התזמון. אני חייב לומר הוא מושלם כי זה נותן לנו בתור קובעי המדיניות את ההזדמנות להפיק תועלת שפע הידע זה להשתחרר במהלך פיסגה זו.
פיסגה זו יכולה להראות לנו את הדרך כדי ליצור מצב של win-win-win עבור התייר, העניין של המדינה."
יתר על כן, הוא הוסיף כי החזון של המארגנים של בניית רשת חזקה בין אלה משנה בענף זה, במטרה של עשיית סרי לנקה יעד מבוקש על ידי 2020, הייתה ראויה לשבח.
"למעשה אם המיזם ובשפה כמה שנים לפני היינו על ידי עכשיו תהיה במצב יותר טוב ממה שאנחנו היום."
הודה התיירות הייתה תעשיית שצריך זהירות, לטווח ארוך תכנון להבטיח דיבידנדים הענין וגם המדינה סביבה בת-קיימא, וציין כי בטווח הקצר בראש סדר העדיפויות היה להוציא את ההודעה אל שאר העולם שהיה אחד המקומות הבטוחים ביותר בעולם עבור תיירים לבקר בסרי לנקה.
השר ציין כי קהילות מקומיות ברחבי הארץ היו הנהנים דילים לסרי לנקה דרך העלייה של המגזר לא רשמי שבו הנוער היינו מוצאים תעסוקה במגזר פורמלי, כמו גם מלונות המיינסטרים, במתן תחבורה ולייצר שירותי מונית, באספקת טריים למלונות, במתן עבודות־יד, מזכרות ופריטים אחרים למכירה לתיירים.
וציין כי שם יש שם ביקוש יהיה תמיד להיות האספקה, מוסיף כי ככה כלכלת השוק עובד, Amaratunga עם זאת הדגיש כי היה חשוב להיות מודעים לעובדה כי הגידול ללא פיקוח של כל תעשיית יכול להשפיע לרעה.
לכן הוא ציין כי התערבות אקדמי היה צורך נחלו היתרונות הכלכליים של תיירות עם דרישות סוציו-תרבותיים וסביבתיים.
תוך כדי להודות כי נוהלי קיימא יש להציב את הליבה של ארגון התיירות הלאומי של המדינה, הוא אמר: "אני גם להוטים לראות את היתרונות של ענף התיירות שלנו הולך וגדל סינון עד לרמת תנועה שורשית.
סם החיים של ענף התיירות של סרי לנקה נמצא את אנשיה.
בזכרנו זאת רשות פיתוח תיירות בסרי לנקה מוקדש לפיתוח משאבי אנוש בענף הנסיעות והתיירות.
כיום תוכניות הן במקום כדי להכשיר אנשים יחידים פוטנציאליים אשר יוכל לשרת בתפקידים ניהוליים ותפעוליים מקצועי בענף.
תוכניות כוללות הגדרת למעלה המכון של התיירות הדומה מוסדות, כשאני עובד לצד המגזר הציבורי והמגזר הפרטי בקביעת את הכישורים ברמה ההתחלתית עבור תפקידים ניהוליים, ועבור מתן נסיעות והדרכה תיירות נסיעות, תיירות, עכברים ניהול מגזרים.
חשוב כי היתרונות הכלכליים של תיירות הם נהנו הדייג, המוכר גרם, כמו גם לנהג טוק-טוק.
רק אז אנו יכולים לטעון יש נקצרו היתרונות מלאה של תעשיית התיירות.
מיזמים מסחריים בסרי לנקה המקיף כל המגזרים, מזמין עכשיו משקיעים מחו ל כדי להביא את המותגים נחשב בינלאומית שלהם באי גן העדן עם מומחיות השידוכים המקומית שלנו.