מלדיביים חבילות נופש – לבחור מה שמאתים ביותר

מלדיביים חבילות נופש - לבחור מה שמאתים ביותרבואו נחזור לאכול מלצרים כפי שהם ראו אותנו, הם חבילות נופש במלדיביים הכל כלול קפצו עלינו והובילו אותנו לשולחן. הם הגישו לנו כמה משקאות, ולמזון שהיינו צריכים להשתמש בעיקרון של שירות עצמי. כי זה בדיוק מה שהיה היה תור גדול ואתה עברת את כל המעדנים הקיימים אתה שם טעם ואחרי רעב. כל מה שליבך חושק . אוכל טוב מאוד דגים, פירות ים, בשר בקר מלדיביים חבילות נופש וטלה טעים. הפתעה לבנים שלי, לא היו להם שום תרנגולות בכלל! אטמי שונים, לכל הטעמים, סלטים, מרקים, וכו ' והפרק המדברי היה טוב מאוד, עם עוגות טעימות, חבילות נופש במלדיביים הכל כלול גלידה ואינספור פירות. . מה עוד, סעודה גורמה אמיתית
לאחר שעשינו את הבטן הגדולה, הכנסנו את עצמנו לחוף ולאחר מכן שנורקלינג לשרוף את הקלוריות הרבות שלנו שנרכשו ביום זה.
. היה לנו מזל גדול . לא ירד גשם בכלל כאשר מלדיביים חבילות נופש אתה מרגיש זמן טוב עובר מהר. זה נעשה מהר מאוד ב 5:00, הזמן שהיינו אמורים להגיד שלום לחיים מתוקים. , גמרתי עם צ'יו בסירה. יותר, נדחף מאחור ; לאחר שכולם הגיעו, שומר ראש הופיע עם זוג מספריים כדי לכרות את הצמידים שלנו. ! בואו אפילו לא נחזור מחר . נחמד, נחמד מאוד . לא, זה היה יפה היום
אוקיי! , סיימנו את הסיפור! עכשיו בואו נתחיל בחישובים המידע שהיה לנו לגבי האיים המלדיביים היה תמציתי מאוד, הרוב שנלקח מעידן העבד ומהסוג הישן. בגלל זה אני מנסה לעשות. דברים מפורטים ככל האפשר אולי מישהו ירדוף אחרינו ויסגוד למשקה בבריאותנו, כפי שאני סוגד לקודמיו של העידן השמיני.
המשיכו את סיפור הטיול לאיים המלדיביים , יותר להוסיף כמה תמונות עם היעד הזה נפלא שאין להם יותר התאמה (מסיבות טכניות) בהמלצות של לינה.
אז אני אספר לכם קצת יותר על הטיול לאי ואת האי מיושב של מלדיביים חבילות נופש.
הטיול הוא חצי יום מתחיל אחרי ארוחת הבוקר ומסתיים לפני ארוחת הצהריים-כך לא מגישים ארוחה. משקאות הם מספיק, ועל הסירה על האי, אבל מומלץ כי יש לך קצת מים עליך-זה חם מאוד ואתה צריך להשקות לצמיתות. עזבנו בשעה 8 ובשעה 8.30 הגענו לKomandoo-כבר השמש שורפת חזק מאוד. האי של נמצא מלדיביים חבילות נופש תחת אותו הממשל כמו קורדו, הוא קטן, יפה (אבל זה נראה יפה יותר הוא קורדו!) והרבה יותר יקר. ביקרנו באי, כולל וילה על המים ושירתנו משקה חבילות נופש במלדיביים הכל כלול (הבחירה במסעדה בים). הביקור ארך כשעה וחצי, ואז הלכתי בסירה. אלה שמבקשים לבוא לשנירקול באזור הסמוך של האי-הם לא היו מוכנים מאוד (אני לא יודע למה, אנחנו לא שוחים והמים היו עמוק). הם ירדו שני רוסים. שחזרו מהר מאנשים אחרים שהיו בטיול הזה גיליתי שישנם הרבה דגים צבעוניים באזור הזה.
הגענו לאי של המיושבות שנשארנו כ 40 דקות, ואז חזרנו על קורדו-בזמן להליכה קצרה על לשון של חול לפני ארוחת הצהריים (שחזור העידן).
השייט האחרון שהיה בשקיעה-היה כלול בחבילה שלנו. המשכנו חבילות נופש במלדיביים הכל כלול לדחות והלכנו בלילה האחרון כאשר הים היה קצת מזועזע (גשם בצהריים, אתה רואה בתמונה כמו גשם שם!!!). , אבל למרות מזג האוויר שראינו הרבה דולפינים. חופשיים, הולכים ליד הסירה שלנו
על צלילה לא יכול לספר לך הרבה, כי אנחנו לא עושים משהו כזה (למרבה הצער). אבל ערב אחד זה היה מצגת של סרטים שנעשו על ידי אלה ממרכז הצלילה-לגמרי מעולם אחר! נפלא! הוא לא מפסידן למי שיודע! איך לעשות משהו כזה
הערה: הדעות וההמלצות של המאמר שייכות למחבר (Irina1974); בהעדר הבהרה מפורשת אחרת, לא ניתן להתייחס אליהם כאל המלצות או מאתר האינטרנט של